Skip to content

Uudelle vuosikymmenelle siirtyminen on tuonut Vaara-konsernille muutoksen tuulia. Yksi merkittävimmistä kehitysaskelistamme on se, että Vaaran yritystunnus sekä muu visuaalinen ilme uudistuvat. Aiempi perinteikäs tunnus ja ilme ovat palvelleet yritystämme menestyksekkäästi vuosikymmenien ajan, mutta nyt on tullut aika päivittää ne soveltumaan uuden vuosikymmenen vaatimuksia. Samalla laajentuneen konsernimme ilme yhtenäistyy, sillä samaa yritystunnusta tulee käyttämään kaikki kolme yhtiötämme.

Uudella brändi-ilmeellä haluamme viestiä modernia ja eteenpäin pyrkivää ajattelua, kunnioittaen kuitenkin perheyrityksen vuosikymmenien perinteitä. Sloganimme ”Elinvoimaa puusta” kuvaa tahtotilaamme tuottaa elinvoimaa asiakkaillemme, yrityksen henkilöstölle ja muille sidosryhmillemme tuotteidemme sekä yrityksemme kautta. Uusi brändivärimme, tummanvihreä, on myös merkki elinvoimaisuudesta. Uskomme, että luontoa kunnioittava ja kestävästi optimoitu jalostusketju taimesta lopputuotteeksi tuo hyvinvointia, kasvua ja elinvoimaista liiketoi­mintaa asiakkaillemme sekä sidosryhmillemme nyt ja tulevaisuudessa.

Työ uudistuneen ilmeen kanssa jatkuu vielä, sillä myöhemmin avautuvat Vaaran uudistuneet nettisivut ja uusi ilme otetaan muilta osin asteittain käyttöön tämän vuoden aikana.

 

Katso myös uusi brändivideomme: